Monday, October 20, 2008

Jag gjorde fel

Så idag kom då det oundvikliga första felet. Fast det blev inte så där traumatiskt som jag trodde (och fasade inför tidigare). När jag väl fick möjlighet att testa min kod så upptäckte vi (för jag fick hjälp) direkt att jag hade klantat mig när jag skapade select-satsen som skulle hämta upp data från databasen, så det bidde inget resultat. Som tur var så var det ett sånt uppenbart fel, för jag förstod ju direkt vad som var galet. Så det var bara att gå tillbaka till den egna datorn och göra om och rätt.

Det gick till och med bra att erkänna det på morgonmötet som vi hade i morse. Jag skämdes inte det minsta, eller försökte komma med undanflykter.

Halleluja, det finns kanske hopp om att jag kan bli bra (==frisk, normal) :).

1 comment:

Anonymous said...

Härligt att läsa, hörru :D ! Det finns hopp, med andra ord ;) .