Monday, September 3, 2007

Uppföljningsmöte

I morgon är det så dags för ett uppföljningsmöte med försäkringskassan efter att jag har arbetstränat mig upp till 50%. Vi ska väl prata lite grann om hur jag mår, hur arbetsträningen har gått och planera inför kommande arbetsträning. Innan sommaren kände jag mig inte alls sugen på att börja arbetsträna (jag hade helt enkelt inte den orken i kroppen) med efter 6 veckors frånvaro från jobbet så känner jag mig desto piggare. Det är åtminstone vad folk som ser mig säger :) (att jag ser piggare ut alltså). Det enda lilla abret i det hela är att min eminenta chef gick på föräldraledighet i fredags så han kommer inte att vara med på mötet. I stället kommer hans ersättare att följa med. Nu har jag inte någon koll på hur bra han är insatt i det här med stress och utbrändhet, men det hade ju helt klart känts bättre om min ordinarie chef, som har följt mig på hela den här resan, hade varit med på mötet istället. Jag försöker att inte oroa mig och lägga ner för mycket energi på att fundera ut dåliga scenarior för det mötet (t.ex. att min chefs ställföreträdare ställer till det för mig och tycker att jag ska gå upp i tid snabbare). Istället ska jag försöka få till ett litet möte enskilt med honom innan uppföljningsmötet, för att kolla att han inte bara hört vad min chef sagt till honom utan att han även har förstått det.

No comments: