Tuesday, October 7, 2008

Bättre sömn och nytt rum

Jag vet inte om det är Johannesörten eller det faktum att jag lägger mig tidigare om kvällarna, men jag tycker att jag har fått godare nattsömn sen jag började äta Johannesörten. Jag tänker inte försöka mig på att analysera vilket av dom som betyder mest utan fortsätter med båda delarna för att fortsätta denna goda trend. Visserligen har jag fortfarande lite svårt att somna, men det är ändå bättre än förut.

I går var min första dag tillsammans med mitt nya team i samma rum. Det var ovant med alla dessa intryck, folk som rörde sig, flyttade sina grejer, annat folk som kom in och pratade bara för att vi bytt rum. Sen har jag uppenbarligen svårt att sluta jämföra mig med hur snabbt andra jobbar. Det var jättejobbigt att sitta och lyssna på hur snabbt de andra satt och knappade på sina tangentbord när jag bara satt och tittade på koden och klickade lite då och då. Men vad vet jag, de kanske bara satt och skrev en massa mail, jag kollade ju inte på deras skärmar direkt.

No comments: