Friday, September 5, 2008

En vecka på jobbet

Jösses vilken vecka det har varit. Jag har varit totalt slut om kvällarna och bara legat i soffan efter middagen. Det har verkligen varit en omställning i att vara på jobbet igen. Ännu sitter jag i ett eget rum, men tydligen så ska mitt team få ett eget rum och då är det dags att överge mitt lilla krypin och komma ut lite mer i verkligehet igen. Jag gissar att det blir en omställning som också kommer att dränera mig på energi. Sitta i samma rum med folk som pratar, folk som går omkring i rummet och så vidare. Men vi får se när det blir, just nu är det inga skrivbord i det nya rummet, så jag behöver inte oroa mig för det än :).

I dag gick jag och fick massage en timme, det var såååå skönt. Det var som att starta om hårddisken lite, kände mig som en helt ny människa efter det. Så förhoppningsvis har jag lite mer ork ikväll.

No comments: