Wednesday, April 30, 2008

Ny blogg

Eftersom jag är en person som gillar att ha tusen saker att göra på en gång (jo, jag vet att jag borde jobba med att bekämpa dessa impulser) så har jag börjat med en ny blogg:

http://www.fotosidan.se/blogs/iaktagelserivardagen/index.htm
(av någon anledning så har jag problem med att använda bloggers funktion för att skapa länkar, när jag använder mig av den så syns inte texten i min post sen. Det kanske bara är i Safari som det inte syns, men jag vågar inte chansa. Därför är inte länken klickbar).

Den bloggen handlar inte om något speciellt, utan är mest ett sätt för mig att visa bilder ur min vardag och skriva en liten text till.

1 comment:

Anonymous said...

för det är jag med, kolla bara på bilderna och mitt BMI är för högt så ja måste gå ner.
Kan inte visa mej som jag ser ut, måste ner innan jag är vacker