Sunday, December 9, 2007

Floating och huvudvärk

I fredags för en vecka sen var jag på floating. Det är ungefär ett år sen jag provade det för första gången. Det var så skönt att krypa in i det där ägget och lägga sig ner i varmt vatten och vila. Jag har ont mellan skulderbladen och när man ligger i/på vatten sådär så är det svårt att ta spjärn mot underlaget (vilket man ju kan när man ligger ner och vilar på golvet t.ex.). Ett tag var jag så avslappnad att jag höll på att somna.
Jag vet inte om det är floatingen som gjort det, men den här veckan har jag faktiskt sluppit huvudvärk. Det är lite varmare på mitt rum på jobbet, så det är möjligt att jag inte går omkring och spänner mig lika mycket. Oavsett så är jag väldigt glad för denna förbättring. Och jag ser fram emot floatingen som jag har bokat in till den här veckan som kommer. Jag läste lite i vår personalhandbok på jobbet och lärde mig att jag kan ta gympengarna som jobbet sponsrar oss med och betala floatingen med. Så jag tänkte köpa ett klippkort så det blir av att jag går dit.

No comments: