Friday, November 2, 2007

Fryser

Nu, när min arbetsträning är slut, har jag börjat att frysa om nätterna igen. Jag har även haft ont i huvudet i ett par dagar. Nu är jag lite osäker på vad orsaken för denna frussenhet är. Det kan vara så att jag har varit spänd under hela arbetsträningen och nu när den är klar så kommer det här symptomet tillbaka. Det kan vara så att det faktum att jag har gått och grunnat på vilken rum jag skulle flytta till i 4 dagar stressade mig mer än vad jag trodde det skulle göra, och det har gjort att jag har fått tillbaka symptomet. Det kan också bero på det faktum att det just nu är 18.7 grader varmt i mitt nya rum på jobbet och jag fryser som en hund. Både i går och i förrgår var jag tvungen att ta ett varmt bad på kvällen för att tina upp min kropp efter en dag på jobbet.

Så det är lite svårt att veta om jag fryser på grund av interna eller externa beroenden om man säger så, men fryser gör jag och det känns lite jobbigt eftersom det var ett symptom som jag led väldigt hårt av i tidigare under min sjukdomsperiod. Om jag bara frös hela tiden skulle man kunna tro att det har med "värmen" på jobbet att göra, men i går kväll växlade jag mellan att frysa och att svettas. Jag hoppas att det blir bättre under helgen.

No comments: